close
Westlife--I Lay My Love On You

just a smile and the rain is gone 一個笑 雨就消失了

can hardly believe it (yeah) 真是難以置信(yeah)

theres an angel standing next to me 我身旁站了一位天使

Reaching for my heart 伸向我的心

Just a smile and theres no way back 一個笑就不能回頭了

Can hardly believe it(yeah) 真是難以置信(yeah)

But theres an angel and shes calling me 可是有一位天使叫住我

Reaching for my heart 伸向我的心

I know, That I will be ok now 我知道,我會沒事的

This time its real 這次是來真的

I lay my love on you 我讓我自己愛上你

Its all I wanna do 我只想這麼做

Every time I breathe I feel brand new 每次我呼吸 我感覺到我重新活過

You open up my heart 你打開了我的心房

Show me all your love, and walk right through 對我展現你的愛,直直走向我

As I lay my love on you 當我讓我自己愛上你

I was lost in a lonely place 我以前迷失在一個孤獨的地方

Could hardly believe it (yeah) 真是難以置信(yeah)

Holding on to yesterdays 僅僅抓住不放過去的事

Far, far too long 太久了

Now I believe its ok cause 現在我相信已沒事了,因為

This time its real 這次是來真的

I lay my love on you 我讓我自己愛上你

Its all I wanna do 我只想這麼做

Every time I breathe I feel brand new 每次我呼吸 我感覺到我重新活過

You open up my heart 你打開了我的心房

Show me all your love, and walk right through 對我展現你的愛,直直走向我

As I lay my love on you 當我讓我自己愛上你

I never knew that love could feel so good 我從不知愛是如此的美妙

Like a once in a lifetime 一生只有一次的

You change my world 你改變了我的世界

I lay my love on you 我讓我自己愛上你



下著雨的午後 聽著  just a smile and the rain is gone.......... 

我知道雨不會停

但心中的陰霾卻一掃而空 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    leelinms 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()