close

          想.....與你翩然起舞 
 
   P7031688\\

I hope  you never lose your sense of wonder

You get your fill to eat, but always keep that hunger

I Hope You Dance --- Ronan Keating 



 I hope  you never lose your sense of wonder

You get your fill to eat, but always keep that hunger

May you never take one single breath for granted

God forbid love ever leave you empty handed

I hope you still feel small when you stand beside the ocean

Whenever one door closes I hope one more opens

Promise me that you'll give faith a fighting chance

and when you get the choice to sit it out or dance,

I hope you dance,

I hope you dance

I hope you never fear those mountains in the distance

Never settle for the path of least resistance

Livin’ might mean takin’ chances, but they're worth takin’

Lovin’ might be a mistake but it's worth makin’

Don't let some hell bent heart leave you bitter

When you come close to selling out, reconsider

Give the heavens above more than just a passing glance

And when you get the choice to sit it out or dance,

I hope you dance
time is a wheel in constant motion always

rolling us along

tell me who wants to look back on their years and wonder

where those years have gone

I hope you still feel small when you stand beside the ocean,

Whenever one door closes I hope one more opens,

Promise me that you'll give faith a fighting chance,

And when you get the choice to sit it out or dance,

dance (hold for 2 4 counts),

I hope you dance,

time is wheel in constant motion always

rolling us along

tell me who wants to look back on their years and wonder

where those years have gone

翩翩起舞

我希望 你永遠不會失去活著的感受

盡情享受生活之餘 但保有渴望的心

生命中的沒有任何一秒是理所當然

上天也不會讓你的愛情空手而歸

我希望當你佇足在海邊 仍然覺自我的渺小

當一扇門關上時 我希望有更多門開啟

答應我 你會為自己的信念而努力

你可以選擇原地踏步 或是翩翩起舞

我希望你 翩翩起舞

我希望 你永遠不要畏懼遠方的山巒

千萬不要選擇最平坦的路

人生或許都在做選擇 但值得碰碰運氣

愛情或許只是個錯誤 但值得你去犯錯

別讓困難折損你的熱情 空留遺憾

當你有了壞念頭時 請三思而行

別忽視世上所有美好的事物

你可以選擇原地踏步 或是翩翩起舞

我希望你 翩翩起舞

時間是一個轉動不停的輪子

讓我們不斷前進

我希望你 翩翩起舞

告訴我 誰會希望在回首過去時

悠悠長嘆 虛度光陰

我希望當你佇足在海邊 仍然覺自我的渺小

當一扇門關上時 我希望有更多門開啟

答應我 你會為自己的信念而努力

你可以選擇原地踏步 或是翩翩起舞

翩翩起舞

我希望你 翩翩起舞

時間是一個轉動不停的輪子

讓我們不斷前進

我希望你 翩翩起舞

告訴我 誰會希望在回首過去時

悠悠長嘆 虛度光陰

我希望你 翩翩起舞

下一張(熱鍵:c)
    風起之時 

    花落之際

 我將與你翩然起舞
  

arrow
arrow
    全站熱搜

    leelinms 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()